Kia určila miesto premiéry pre Rio sedan,video

Nová Kia Rio sedan
Autor: Kia
Juhokórejská automobilka Kia, ktorá začiatkom minulého mesiaca oboznámila automobilový svet s novým hatchbackom Rio, nenechala dlho čakať a už sú tu informácie o novom Rio sedane.

Debut štvordverovej modifikácie Rio bude tento mesiac na autosalóne v New Yorku. Do stredového stĺpika sa dizajn sedanu nebude vôbec odlišovať od hatchbacku, ale zadná časť bude úplne nová.

Čo sa týka motorizácii, rozdiel medzi hatchbackom a sedanom sa neočakáva. Na pohon tejto dvojice sa použijú štyri agregáty, dva benzínové a dva dieselové. Základnou pohonnou jednotkou bude 1.25l turbo motor s výkonom 86 koní. Pre tých, ktorí majú radi viac výkonu, bude pripravená benzínová 1.4l s výkonom 109 koní a krútiacim momentom 136Nm.
Pre vyznávačov dieselových motorov bude k dispozícii 1.1l s výkonom  69 koní a 1.4l motor s výkonom 90 koní. Rio sedan sa bude vyrábať s dvoma typmi prevodoviek, manuálnou a štvorrýchlostnou  automatickou.

Pripomeniem, že Kia Rio štvrtej generácie, sa najprv bude predávať v troj a päť dverovej verzii  za cenu okolo 11,320 €.

Z tretej generácie Rio sa celkovo vo svete predalo viac ako 860,000 kusov.

     


        

6 komentárov:

  1. Kia Rio je opravdu moc pěkný auťák a mně se ho teď podařilo sehnat za velice výhodnou cenu, musel jsem tedy urychleně sehnat kupní smlouvu - to se podařilo hlavně díky https://napovime.cz/navod/jak-napsat-kupni-smlouvu-na-auto/ a následně jsem se domluvil na finální ceně s původním majitelem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rio je fakt super vůz. Pořídil jsem si ho předloni a jezdí pořád jak drak. :) Navíc jsou na něj skvělé doplňky. Nedávno jsem si dokonce pořídil se slevou nové vůně. Mám rád, když přijdu do auta a příjemně to tam voní. A tak kupuji raději dražší vůně, které stojí více peněz, ale zase mi příjemně voní. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to moc pěkně, ale to bych musela asi vydělávat více než vydělávám teď. Ale odpovídala jsem teď na nějaké nabídky práce tak jsem zvědavá, jestli z toho něco takového vyjde. :) Já osobně jsem v zaměstnání spokojená, ale prostě už mi přijde, že to šéf trochu přehání. Dva roky stejný plat a pomalu to přestává stačit. :) Každopádně nové autíčko by se mi opravdu hodilo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To nevypadá vůbec špatně. Kia podle mě dělá skvělá auta. Sám mám už pár let trochu starší Sportage a nemůžu si to auto vynachválit. Asi jediná věc, se kterou moc spokojený nejsem je audiosystém. Ten by určitě mohl být lepší. Dost jsem ale v poslední době začal uvažovat nad tím, jestli by nestačilo třeba odtud koupit nějaké lepší reproduktory. Kamarád nedávno něco podobného udělal u své Fabie a ten rozdíl je neskutečný.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super, moc bych Vám chtěl poděkovat za přínosný článek, který se nám letos na podzim s přítelkyní bude bezesporu hodit, jelikož se chystáme vydat novým automobilem do Skandinávie a tím ho tak trochu pokřtít :-) Máme v plánu přespat občas i někde v přírodě, jelikož to tam není nijak omezené a máme nakoupené outdoor vybavení - to díky slevovému kuponu z https://slevovykupon.net/ nevyšlo vůbec draze :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Musím se přiznat, že já s Kiou obecně nemám úplně tu nejlepší zkušenost. Chvíli jsem měl bazarového Ceeda a měl jsem s ním samé problémy. Možná jsem jen neměl štěstí na kus, těžko říct. Taky je pravda, že měl celkem dost nalítáno. Dokonce i hlavice řadící páky už byla značně ošoupaná. Tu jsem ale nakonec vyměnil za novou z https://www.autodilyvojkov.cz/brzdovy-system. Každopádně ke konci už jsem do toho auta vrážel tolik peněz, že se mi to prostě nevyplatilo, tak jsem ho prodal.

    OdpovedaťOdstrániť